Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone

Onepress
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
77,00 PLN
Nasza cena
58,52 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,91 zł

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność



Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić - nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi - nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla Ciebie!



Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ... dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.




Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.



ze wstępu



Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Tytuł: Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
    Autor: Artur Urbański
    Wydawnictwo: Onepress
    Kod paskowy: 9788383222639
    ISBN: 978-83-8322-263-9
    Rok wydania: 2023

    Recenzje