Czarujące kotki
FoxGames
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
Nasza cena
58,46 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,37 zł
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Wiek: 7+
Ilosć graczy: : 2 - 4 osoby
Czas gry: 15 - 30 min
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Wiek: 7+
Ilosć graczy: : 2 - 4 osoby
Czas gry: 15 - 30 min
Szczegóły
Autor: Brendan G. Conway
Producent: FoxGames
Kod paskowy: 5907078167701
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Format: 14.0 x 21.0 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.377 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Boskie dziewczyny Tom 1 Uczona Atena
Heraclon
Mała księżniczka
Siedmioróg
Tajemnica ognia
Mięta
Franek i Finka. Dyniowy demon
Zygzaki
Kamogawa. Tropiciele smaków
Relacja
Strażnicy Wrót Jaga i miasto magotechników
Zielona Sowa
Wędrujące wieże REBEL
Rebel
Atlas pierwiastków. Jak działa świat?
Ringier Axel Springer Polska