Antropologia organizacji
Metodologia badań terenowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
32,30 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Czym jest antropologia organizacji?
Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe:
- opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
- ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
- badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.
Książka została napisana z myślą o studentach (wydziałów nauk społecznych i humanistycznych) oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony – zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś – pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.
Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury – tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.
Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe:
- opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
- ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
- badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.
Książka została napisana z myślą o studentach (wydziałów nauk społecznych i humanistycznych) oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony – zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś – pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.
Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury – tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.
Szczegóły
Podtytuł: Metodologia badań terenowych
Autor: Monika Kostera
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114413501
ISBN: 8301144130
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 220
Format: 16.8x23.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nawiedzony
Amber
Wrzesień 1939 roku i jego konsekwencje dla ziem zachodnich i północnych Drugiej Rzeczypospolitej
Wydawnictwo Naukowe UMK
Atlas historyczny PWN Portal edycja 2004
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ja, kochanka
Czwarta Strona
Czas Nielsa Bohra
Prószyński i S-ka
Organizacje pozarządowe w krajach rozwijających się i Europie Wschodniej
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Maurice Blanchot Literatura ekstremalna 6
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
W poszukiwaniu utraconego sensu
Fundacja Zeszytów Literackich