Dawne i nowe metafory Internetu
Wydawnictwo Naukowe UAM
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
42,35 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,29 zł
W tytule książki pojawia się istotne rozróżnienie na dawniejsze i nowe metafory Internetu. Nie chodzi tu o dychotomiczne przeciwstawienie jednych drugim, lecz o dostrzeżenie różnicy, która dzieli Sieć z czasów jej XX-wiecznych początków i Sieć w postaci tak zróżnicowanej i technologicznie zaawansowanej, z jaką mamy do czynienia współcześnie, w trzeciej dekadzie XXI wieku.
Jedne i drugie odkrywają i potwierdzają, że fenomen Internetu jako nowoczesnego medium – będącego od kilku dekad jednym z kluczowych składników życia społecznego i elementów kultury współczesnej – ma nie tylko swą bieżącą teraźniejszość, lecz również coraz dłuższą, z roku na rok nawarstwiającą się przeszłość.
Autor stawia tezę, iż będące tematem tej książki metaforyczne określenia Internetu są w gruncie rzeczy niczym innym, jak przybierającymi najróżniejsze formy przejawami społecznego dyskursu, który trwa od lat i permanentnie wokół niego się toczy.
Szczegóły
Autor: Marek Hendrykowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323242710
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 216
Oprawa: Twarda