Dawne i nowe metafory Internetu

Wydawnictwo Naukowe UAM
Dawne i nowe metafory Internetu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,30 PLN
Nasza cena
40,24 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,24 zł

W tytule książki pojawia się istotne rozróżnienie na dawniejsze i nowe metafory Internetu. Nie chodzi tu o dychotomiczne przeciwstawienie jednych drugim, lecz o dostrzeżenie różnicy, która dzieli Sieć z czasów jej XX-wiecznych początków i Sieć w postaci tak zróżnicowanej i technologicznie zaawansowanej, z jaką mamy do czynienia współcześnie, w trzeciej dekadzie XXI wieku. Jedne i drugie odkrywają i potwierdzają, że fenomen Internetu jako nowoczesnego medium – będącego od kilku dekad jednym z kluczowych składników życia społecznego i elementów kultury współczesnej – ma nie tylko swą bieżącą teraźniejszość, lecz również coraz dłuższą, z roku na rok nawarstwiającą się przeszłość. Autor stawia tezę, iż będące tematem tej książki metaforyczne określenia Internetu są w gruncie rzeczy niczym innym, jak przybierającymi najróżniejsze formy przejawami społecznego dyskursu, który trwa od lat i permanentnie wokół niego się toczy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Dawne i nowe metafory Internetu
    Autor: Marek Hendrykowski
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
    ISBN: 9788323242710
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 216
    Oprawa: Twarda

    Recenzje