Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać

Rebis
Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
69,99 PLN
Nasza cena
49,38 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,70 zł

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania

Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu

Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.

Zainspiruje cię, by:
  • przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
  • włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
  • czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
  • ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.
  • mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
    Wydawnictwo: Rebis
    ISBN: 9788383382166
    Tytuł oryginału: HBR's 10 Must Reads. The definitive management ideas of the year from HBR. 2024
    Tłumacz: Jóźwiak Bożena
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 256
    Format: 15.0 x 22.5 cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: