Jak kształtować regionalne produkty turystyczne?
Teoria i praktyka
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
22,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.
Szczegóły
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Zdon-Korzeniowska Małgorzata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323327110
ISBN: 978-83-233-2711-0
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 218
Format: 16.7x23.9cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Martwa strefa
Prószyński i S-ka
Czarownica z Portobello
Drzewo Babel
Reksio. W mieście
Publicat
Auschwitz
muchaniesiada
Rosyjski garnizon wojskowy w Częstochowie w latach 1831/1832-1914
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Projekty intymnego teatru śmierci
Wyspiański, Lesmian, Kantor
Wyspiański, Lesmian, Kantor
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego