Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Difin
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
35,57 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Szczegóły
Autor: Mirosław Nalazek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411712
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 152
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Droga do rozbioru Polski 1918-1939
Nowe ustalenia
Nowe ustalenia
Książka i Wiedza
Malujemy - Ubrania
Algo
Informatyka Podstawowe tematy
Poradnik metodyczny
Poradnik metodyczny
Szkolne PWN
Wyprawy na koniec świata
Inwestycje
Choroby układu oddechowego
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Procesy utylizacji odpadów stałych
Inwestycje
Narzędzia do przeprowadzania rekrutacji i selekcji
Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych