Strategie rozwoju turystyki w regionie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
50,44 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 23,52 zł
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.
Podręcznik jest:
- kompleksowy ? prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny ? będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny ? zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Podręcznik jest:
- kompleksowy ? prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny ? będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny ? zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115918401
ISBN: 978-83-01-15918-4
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Turystyka zrównoważona
Wydawnictwo Naukowe PWN
Turystyka w badaniach ekonomicznych
Wydawnictwo Naukowe PWN