Efektywność marketingu

PWE
Efektywność marketingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
44,10 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania i informatyki w uczelniach wyższych różnych typów, a także dziennikarzy oraz pracowników organizacji rządowych i pozarządowych zainteresowanych tą tematyką.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Efektywność marketingu
    Autor: Wrzosek Wojciech (redakcja)
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320815634
    ISBN: 8320815630
    Języki: polski
    Rok wydania: 2005
    Ilość stron: 248
    Format: 17x24cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje