Nowa era innowacji

Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowa era innowacji
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
46,64 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka jest adresowana do: - kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, - słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, - studentów, doktorantów, kadry akademickiej, - przedsiębiorców.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x23.6cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Nowa era innowacji
    Autor: C. K. Prahalad, M. S. Krishnan
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kod paskowy: 978830116192701
    ISBN: 9788301161927
    Tytuł oryginału: The New Age of Innovation. Driving Cocreated Value Trough Global Networks.
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Szeworski Adam
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 216
    Format: 16.8x23.6cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.32 kg

    Recenzje