CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Wolters Kluwer
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
52,22 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.

Dzięki lekturze można:
- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
    Autor: Rudnicka Agata
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: Seria Akademicka
    ISBN: 9788326438448
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 252
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.39 kg

    Recenzje