Komunikacja kryzysowa

Wolters Kluwer
Komunikacja kryzysowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
50,54 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
W tej książce znajdziesz informacje o:
odpowiedzialności,
planowaniu komunikacji kryzysowej,
budowaniu wizerunku firmy,
katastrofach naturalnych i wypadkach,
kryzysach finansowych i prawnych,
kryzysach w sektorze spożywczym,
radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.6x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja kryzysowa
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326401701
    Tytuł oryginału: Practical PR strategies for reputation management and company survival
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Derelkowska Anna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 232
    Format: 16.6x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: