Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Wolters Kluwer
Markowa obsługa klientów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
55,36 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Markowa obsługa klientów
    Podtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
    Autor: Barlow Janelle, Stewart Paul
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788376015750
    Tłumacz: Stelmach Anna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 236
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.36 kg

    Recenzje