Strategia marek własnych

Wolters Kluwer
Strategia marek własnych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
50,54 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
zmiana nastawienia
skuteczna współpraca
innowacyjność
selektywna walka
konkurencyjne ceny
stała poprawa jakości
kreatywność w działaniach rynkowych
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategia marek własnych
    Autor: Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
    Kod paskowy: 9788375267235
    ISBN: 978-83-7526-723-5
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 212
    Oprawa: Miękka

    Recenzje