Sklepy internetowe
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Wolters Kluwer
Sklepy internetowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
53,09 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.

Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Sklepy internetowe
    Podtytuł: Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
    Autor: Marzena Feldy
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326439605
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 320
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.54 kg

    Recenzje