Ideologie codzienności

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Ideologie codzienności
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
15,00 PLN
Nasza cena
12,56 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Ideologie codzienności to druga książka serii Oblicza Komunikacji poświęcona problemom ideologii. Wrocławscy lingwiści zaprosili do udziału w niej reprezentantów różnych dziedzin wiedzy, których artykuły (w sumie 33 teksty) tworzą interdyscyplinarną perspektywę badań relacji zachodzących w obszarze język - komunikacja - ideologia. Prace składające się na tom, zebrane w czterech grupach tematycznych: Polityka - media - społeczeństwo, Religia, Reklama oraz Płeć w kulturze masowej, są cennym przyczynkiem w dyskusji nad rolą ideologii i mediów we współczesnej kulturze.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Ideologie codzienności
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Seria: Oblicza komunikacji
    ISBN: 9788322930908
    ISSN: 02396661
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 340
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.57 kg

    Recenzje