Media i polityka Relacje i współzależności
UMCS
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
44,52 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,66 zł
Relacje i współzależności między mediami i polityką są przedmiotem coraz większego zainteresowania, zwłaszcza badaczy podejmujących wątki z pogranicza politologii i medioznawstwa. Ideowe założenia dotyczące współdziałania środków masowego przekazu i sfery polityki w systemie demokratycznym weryfikowane są współczesną rzeczywistością, w której znaczącą rolę odgrywają zjawiska mediatyzacji polityki i polityzacji mediów. Książka jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka, polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych. Zaproponowany podział monografii na cztery części, kolejno: "Demokracja medialna i zarządzanie w mediach"; "Media, polityka i opinia publiczna"; "Media i marketing polityczny"; "Medialny wizerunek polityka", jest rezultatem wieloaspektowego ujęcia przez badaczy relacji i współzależności między mediami i polityką. W zamyśle niniejsza książka ma dostarczyć czytelnikowi wiedzy na temat wzajemnych relacji łączących sferę polityki z mediami masowymi, jednocześnie stanowiąc przyczynek i inspirację do refleksji, dyskusji i dalszych dociekań, nie wyczerpując tym samym prezentowanych zagadnień.
Szczegóły
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844571
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 384
Format: 24.0x16.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Redakcja: Adamik-Szysiak Małgorzata
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ideologie codzienności
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Polaków rozmowy o polityce
Prószyński i S-ka
Niezwykłe biografie
G+J Gruner+Jahr Polska
Izrael oswojony
Muza
Znani z mediów o mediach i nie tylko
Adam Marszałek
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
Agregacja w mediach
Agregacja w mediach
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego