Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,40 PLN
Nasza cena
81,31 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,93 zł

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie działem sprzedaży firmy
    Podtytuł: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
    Autor: Krzysztof Cybulski
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301163570
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 286
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.47 kg

    Recenzje