Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
37,85 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR.
Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem.
Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116000501
ISBN: 9788301160005
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 363
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Studio Emka
Sprawa Lecha Wałęsy
Zysk i S-ka
Następna dekada
Literackie
Public Relations
Wolters Kluwer
O obrazach i widzeniu
Antologia tekstów
Antologia tekstów
Universitas
Tajne akta S.
Zysk i S-ka