Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Poltext
Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
25,69 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
    Autor: Budzyński Wojciech
    Wydawnictwo: Poltext
    Seria: WARSZTATY MENEDŻERSKIE
    ISBN: 9788375610215
    Języki: polski
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 167
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.25 kg

    Recenzje