Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Poltext
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,69 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.
Szczegóły
Autor: Budzyński Wojciech
Wydawnictwo: Poltext
Seria: WARSZTATY MENEDŻERSKIE
ISBN: 9788375610215
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 167
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Studio Emka
Angielski 15 minut dziennie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zakupy na obcasach
Sekrety kobiecych motywacji
Sekrety kobiecych motywacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Do czytania w tramwaju
Warszawska Firma Wydawnicza
Public Relations
Wolters Kluwer