Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
74,56 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Kim jestem
Kto powinien o tym wiedzieć
Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć
W jaki sposób się dowie
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji.
Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.
Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
The Marketer
Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
Al Ries, współautor książki Pozycjonowanie
Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
Marty Neumeier, autorka książki The Brand Gap
Szczegóły
Autor: Wheeler Alina
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116240501
ISBN: 9788301162405
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 308
Format: 21.9x27.8
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 1.3 kg