Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y?
Edgard
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,19 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.
Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.
Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski marki, którą pokocha pokolenie Y.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej
- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi
- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy marką
- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levis czy Coca-Cola markami pokolenia Y
- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne
Joeri Van den Bergh współzałożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.
Mattias Behrer starszy zastępca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował w firmie H&M w dziale marketingu międzynarodowego oraz w sektorze zarządzania marką.
Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Szczegóły
Autor: Bergh Joeri Van, Behrer Mattias
Wydawnictwo: Edgard
Seria: Samo Sedno
ISBN: 9788377881668
Tytuł oryginału: How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Konewka Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Marketing
Rebis
Komunikacja marketingowa w architekturze
Narodowe Centrum Kultury
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Słowa i Myśli
Praktyka brandingu
Słowa i Myśli