Metafora w marketingu
Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Rebis
Metafora w marketingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,91 PLN
Nasza cena
24,19 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Metafora w marketingu
    Podtytuł: Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
    Autor: Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
    Wydawnictwo: Rebis
    Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
    ISBN: 9788375103182
    Tłumacz: Środa Jacek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 212
    Format: 15.5x23.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.51 kg

    Recenzje