Metafora w marketingu
Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Rebis
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,19 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.
Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/
Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/
Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.
Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.
Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomskyego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/
Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/
Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do New York Timesa, Timea, Fortune i Forbesa. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.
Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu Fortune 500.
Szczegóły
Podtytuł: Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Autor: Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375103182
Tłumacz: Środa Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 212
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Boska matryca
Studio Astropsychologii
Psychologia ekonomiczna
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ja Steve
Steve Jobs, własnymi słowami
Steve Jobs, własnymi słowami
MT Biznes
Emocje ujawnione
Sensus
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina