Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
75,92 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że dobry pomysł jest wieczny. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.
Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.
Szczegóły
Autor: Barry Pete
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116228301
ISBN: 9788301162283
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Format: 20.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.95 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pierwsza pomoc w typografii
Poradnik używania pisma
Poradnik używania pisma
słowo/obraz terytoria
Wiedza o reklamie
Od pomysłu do efektu
Od pomysłu do efektu
Szkolne PWN
Krótkie teksty o sztuce projektowania
słowo/obraz terytoria
Myślenie wzrokowe
słowo/obraz terytoria