Badania marketingowe
Teoria i praktyka

Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
52,89 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Badania marketingowe
    Podtytuł: Teoria i praktyka
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301154622
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 494
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.79 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: