E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy

Wydawnictwo Naukowe PWN
E-marketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
47,76 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King czym jest marketing 3.0 dokąd zmierzają social media dlaczego less is more jak dbać o klienta w sieci o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: E-marketing
    Podtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301174491
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 464
    Format: 17.0x24.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.03 kg
    Redakcja: Królewski Jarosław, Sala Paweł

    Recenzje