Nie-miejsca
wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności

Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie-miejsca
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
22,32 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności - kończy swój pasjonujący esej na temat książki Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales - wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe Nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Nie-miejsca
    Podtytuł: wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności
    Autor: Auge Marc
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: POGRANICZA
    Kod paskowy: 978830116660101
    ISBN: 9788301166601
    Tłumacz: Chymkowski Roman
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 88
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.15 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: