Marketing
Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

PWE
Marketing
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
55,03 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,07 zł

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing
    Podtytuł: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320819571
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 300
    Format: 16.2x23.7cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.55 kg

    Recenzje