Marketing
Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
PWE
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
55,03 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,07 zł
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Szczegóły
Podtytuł: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819571
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 300
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ekonomia
Rebis
Marketing
Rebis
Historia kolei w Polsce
Carta Blanca
Ekonomia Kurs podstawowy
C. H. Beck