Podstawy marketingu

PWE
Podstawy marketingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
45,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Podstawy marketingu
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320820379
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 294
    Format: 16.2x23.7cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.47 kg
    Redakcja: Czubała Anna

    Recenzje