Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta

Wolters Kluwer
Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
279,00 PLN
Nasza cena
197,99 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników. Opisy ćwiczeń zawierają: - informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników - procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego - listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji - arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 24.5x31.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
    Autor: Roberts-Phelps Graham
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326414589
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 248
    Format: 24.5x31.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.27 kg

    Recenzje