Marketing usług

Wolters Kluwer
Marketing usług
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
39,54 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:
- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
- segmentacja rynku usług,
- jakość usług,
- proces świadczenia usług,
- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
- rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.
Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing usług
    Autor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: Seria Akademicka
    ISBN: 9788326416194
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 16
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.51 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: