Marketing w turystyce i rekreacji

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing w turystyce i rekreacji
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,40 PLN
Nasza cena
81,31 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,93 zł

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: ? podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, ? rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, ? zachowania klientów na tym rynku, ? elementy marketingu-mix (5P), ? marketing terytorialny w turystyce, ? markowy produkt turystyczny, ? nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, ? marketing relacji w turystyce i rekreacji, ? badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing w turystyce i rekreacji
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Turystyka
    ISBN: 9788301173074
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 382
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.56 kg
    Redakcja: Panasiuk Aleksander

    Recenzje