Lean w biurze i usługach.
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym.

MT Biznes
Lean w biurze i usługach.
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
38,18 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
Drew Locher w książce Lean w biurze i usługach prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury Lean Thinking. Zastosowanie nowoczesnego szczupłego spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
Jarosław Siarkiewicz
Prezes Zarządu
Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
OPINIE
Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom.
Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding
Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.
Bill Beer, Wenger Corporation
Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.
Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems
Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. ...() Szczerze polecam tę książkę.
Brian Maskell, BMA Inc.
Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.
Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Lean w biurze i usługach.
    Podtytuł: Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym.
    Autor: Locher Drew
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788377461853
    Tytuł oryginału: LEAN OFFICE AND SERVICE SIMPLIFIED: The Definitive How-To Guide
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Gasper Dorota
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 230
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.45 kg

    Recenzje