Lojalność klienta a rozwój organizacji
Difin
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
35,16 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją
Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwoklient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.
Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
Szczegóły
Autor: Skowron Stanisław, Skowron Łukasz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416878
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 176
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar
Modele, motywacja i pomiar
Wydawnictwo Naukowe PWN