Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar

Wydawnictwo Naukowe PWN
Lojalność klientów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
66,80 PLN
Nasza cena
60,73 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,76 zł

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Lojalność klientów
    Podtytuł: Modele, motywacja i pomiar
    Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301154912
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 150
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje