E-turystyka
Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym.

Wydawnictwo Naukowe PWN
E-turystyka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
45,31 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,92 zł

Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej:
- wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii informatycznych w działalności przedsiębiorstw,
- historię rozwiązań informatycznych w sektorze lotniczym na przykładzie ewolucji systemów rezerwacyjnych,
- historię zastosowań rozwiązań informatycznych w sektorze hotelarskim oraz touroperatorów,
- rewolucję internetową z połowy lat 90. XX wieku, która miała wpływ na rozwój sektora turystycznego,
- problemy związane z implementacją rozwiązań informatycznych w sektorze publicznym (e-partnership, budowa systemów informacji turystycznej)
- przyszłość zastosowań technik informatycznych w sektorze turystycznym (technologie mobilne, wirtualna rzeczywistość).

W książce zamieszczono studia przypadków, które są przykładami badań naukowych w zakresie e-turystyki prowadzonych na całym świecie.
Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych problematyką zastosowań ICT w sektorze turystycznym, a w szczególności dla praktyków życia gospodarczego, pracowników administracji publicznej, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z turystyką.

Dr Adam Pawlicz doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Zarządzania Turystyką na Uniwersytecie Szczecińskim

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: E-turystyka
    Podtytuł: Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym.
    Autor: Pawlicz Adam
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: TURYSTYKA
    ISBN: 9788301170639
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 132
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.24 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: