Rewolucja social media
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,06 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Monitoring marki. Social Media ROI. Obsługa klienta online. Wsparcie sprzedaży. Social Business. Ochrona reputacji
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Szczegóły
Autor: Sadowski Michał
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324643950
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Konkurencyjność regionalna
Koncepcje - strategie - przykłady
Koncepcje - strategie - przykłady
Wydawnictwo Naukowe PWN
E-biznes Poradnik praktyka
Helion
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego