Dobra strategia zła strategia
Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
45,98 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
- wysłanie człowieka na Księżyc,
- prowadzenie wojny,
- wypuszczenie na rynek nowego produktu,
- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
- otwarcie szkoły społecznej,
- zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu
OPINIE
Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A Dobra strategia zła strategia jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University
Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami () książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment
Wspaniała książka () krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii () Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo
Szczegóły
Podtytuł: Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
Autor: Rumelt Richard
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461785
Tytuł oryginału: Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 352
Format: 17.3x24.5
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.68 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Orientacja pozytywna organizacji wysokiej efektywności
Wolters Kluwer
Polityka administracyjna i zarządzanie publiczne
Wolters Kluwer
Management Consulting Today and Tomorrow
Routledge