Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce
Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna
CeDeWu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,59 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Praca porusza bardzo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnący udział w zatrudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat niezwykle istotnym. (...) W części analitycznej autorka bardzo szczegółowo skupia uwagę na metodach pomiaru konkurencyjności na płaszczyźnie mikro, mezo, makro oraz mega, a także zwraca uwagę na skomplikowane zależności, które zachodzą między nimi. Badania przygotowane przez autorkę są bardzo szczegółowe i odzwierciedlają wieloaspektowość prezentowanego przez nią podejścia. W ostatniej części pracy autorka pogłębia rozważania na temat podsektora usług biznesowych oraz rozważa różne rodzaje strategii, które mogą być stosowane przez przedsiębiorstwa podsektora usług biznesowych. Dodatkowo autorka rozszerzyła analizę o perspektywę rozwoju gospodarczego, czyniąc tym samym wnioski z pracy bardziej uniwersalnymi.
Z recenzji Prof. Wojciecha Bieńkowskiego
Publikacja jest pierwszą w ostatnich latach pracą naukową podejmującą w sposób kompleksowy zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnością przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych są skomplikowane, muszą być ze swej istoty wielopłaszczyznowe i wymagają stosowania różnych metod analizy oraz wykorzystania różnych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreślić, że autorka pracy wykazała się dużą odwagą badacza podejmując się tych badań. Czy zatem to trudne przedsięwzięcie badawcze jest udane, czy dało satysfakcjonujące i nowe wyniki Odpowiedź recenzenta na to pytanie jest twierdząca. To ważna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wielopłaszczyznowość i kompleksowość ujęcia, solidne fundamenty teoretyczne, nowe i oryginalne ujęcie problematyki usług biznesowych i znaczenia rozwoju tych usług w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego.
Z recenzji Prof. Sławomira Bukowskiego
Z recenzji Prof. Wojciecha Bieńkowskiego
Publikacja jest pierwszą w ostatnich latach pracą naukową podejmującą w sposób kompleksowy zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnością przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych są skomplikowane, muszą być ze swej istoty wielopłaszczyznowe i wymagają stosowania różnych metod analizy oraz wykorzystania różnych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreślić, że autorka pracy wykazała się dużą odwagą badacza podejmując się tych badań. Czy zatem to trudne przedsięwzięcie badawcze jest udane, czy dało satysfakcjonujące i nowe wyniki Odpowiedź recenzenta na to pytanie jest twierdząca. To ważna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wielopłaszczyznowość i kompleksowość ujęcia, solidne fundamenty teoretyczne, nowe i oryginalne ujęcie problematyki usług biznesowych i znaczenia rozwoju tych usług w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego.
Z recenzji Prof. Sławomira Bukowskiego
Szczegóły
Podtytuł: Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna
Autor: Magdalena Majchrzak
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565362
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedsiębiorstwo usługowe Ekonomika
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym
Kulturowe uwarunkowania.
Kulturowe uwarunkowania.
Wydawnictwo Naukowe PWN