Usługi marketing i zarządzanie
PWE

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
52,81 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Szczegóły
Autor: Audrey Gilmore
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816501
ISBN: 8320816505
Tytuł oryginału: SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 220
Format: 16.2x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedsiębiorstwo usługowe Ekonomika
Wydawnictwo Naukowe PWN