Nowe tendencje w zarządzaniu.
Tom II
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,07 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
SPIS TREŚCI
Wstęp
Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwami
Rozdział 1. Reorientacja strategiczna. W kierunku szkoły zasobowej (Rafał Krupski)
Rozdział 2. Udział obcokrajowców w zarządach i radach nadzorczych spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce (Marek Pawlak)
Rozdział 3. Sieciowość jako baza współczesnej kooperacji (Magdalena Wyrwicka)
Rozdział 4. Poszukiwanie drogi do doskonałości (Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Waldemar Prussak)
Rozdział 5. Ekonomia komunii w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem jako przedmiot edukacji biznesowej (Stanisław Grochmal)
Rozdział 6. Zarządzanie przez wartości. Przykład dobrej praktyki (Katarzyna Sołkowicz)
Rozdział 7. Sektor MSP na rynku usług logistycznych (Krzysztof Zowada)
Część II. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Rozdział 1. Programy rozwoju zrównoważonego w przedsiębiorstwach - praktyka czy retoryka? (Agnieszka Leszczyńska)
Rozdział 2. Raportowanie społecznej odpowiedzialności zgodnie z wytycznymi Global Reporting Initiative jako wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw (Grzegorz Zasuwa)
Rozdział 3. Technologie proekologiczne w przedsiębiorstwie (Jan Dzierga)
Część III. Zarządzanie jakością
Rozdział 1. Zarządzanie jakością wedle metodologii Six Sigma (Paweł Bogacz, Marcin Migza)
Rozdział 2. Ocena jakości produktów przez pryzmat wizerunku kraju ich pochodzenia (Yuliya Savelieva)
Część IV. Zarządzanie organizacjami
Rozdział 1. Empiryczna analiza "pięciu sił Portera" w polskim trzecim sektorze (Jarosław Domański)
Rozdział 2. Kultura wiedzy jako czynnik wspomagający rozwój zawodowy urzędników w starostwach powiatowych (Agnieszka Marek)
Część V. Społeczne aspekty zarządzania
Rozdział 1. Odwoływanie się do historii w biznesowych negocjacjach polsko-rosyjskich (Witold Kołbuk)
Rozdział 2. Klimat uczenia się w organizacjach czynnikiem subiektywnego sukcesu zawodowego pracowników (Izabela Marzec)
Rozdział 3. Diagnostyka oraz zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w nowoczesnej firmie (Anna Borawska)
Rozdział 4. Bariery w przepływie wiedzy na przykładzie przedsiębiorstw województwa podkarpackiego (Bernadetta Dziura)
Rozdział 5. Modlitwa jako składowa zarządzania przedsiębiorstwem (Wojciech Giergiel)
Rozdział 6. Przywództwo adaptacyjne w organizacji - wybrane koncepcje (Kalina Grzesiuk)
Część VI. Zarządzanie finansami
Rozdział 1. Stosowanie techniki sekurytyzacji w sektorze finansowym po kryzysie (Joanna Niewiadoma)
Rozdział 2. Popyt na ubezpieczenia życiowe - w świetle badań ankietowych (Judyta Przyłuska)
Wstęp
Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwami
Rozdział 1. Reorientacja strategiczna. W kierunku szkoły zasobowej (Rafał Krupski)
Rozdział 2. Udział obcokrajowców w zarządach i radach nadzorczych spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce (Marek Pawlak)
Rozdział 3. Sieciowość jako baza współczesnej kooperacji (Magdalena Wyrwicka)
Rozdział 4. Poszukiwanie drogi do doskonałości (Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Waldemar Prussak)
Rozdział 5. Ekonomia komunii w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem jako przedmiot edukacji biznesowej (Stanisław Grochmal)
Rozdział 6. Zarządzanie przez wartości. Przykład dobrej praktyki (Katarzyna Sołkowicz)
Rozdział 7. Sektor MSP na rynku usług logistycznych (Krzysztof Zowada)
Część II. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Rozdział 1. Programy rozwoju zrównoważonego w przedsiębiorstwach - praktyka czy retoryka? (Agnieszka Leszczyńska)
Rozdział 2. Raportowanie społecznej odpowiedzialności zgodnie z wytycznymi Global Reporting Initiative jako wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw (Grzegorz Zasuwa)
Rozdział 3. Technologie proekologiczne w przedsiębiorstwie (Jan Dzierga)
Część III. Zarządzanie jakością
Rozdział 1. Zarządzanie jakością wedle metodologii Six Sigma (Paweł Bogacz, Marcin Migza)
Rozdział 2. Ocena jakości produktów przez pryzmat wizerunku kraju ich pochodzenia (Yuliya Savelieva)
Część IV. Zarządzanie organizacjami
Rozdział 1. Empiryczna analiza "pięciu sił Portera" w polskim trzecim sektorze (Jarosław Domański)
Rozdział 2. Kultura wiedzy jako czynnik wspomagający rozwój zawodowy urzędników w starostwach powiatowych (Agnieszka Marek)
Część V. Społeczne aspekty zarządzania
Rozdział 1. Odwoływanie się do historii w biznesowych negocjacjach polsko-rosyjskich (Witold Kołbuk)
Rozdział 2. Klimat uczenia się w organizacjach czynnikiem subiektywnego sukcesu zawodowego pracowników (Izabela Marzec)
Rozdział 3. Diagnostyka oraz zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w nowoczesnej firmie (Anna Borawska)
Rozdział 4. Bariery w przepływie wiedzy na przykładzie przedsiębiorstw województwa podkarpackiego (Bernadetta Dziura)
Rozdział 5. Modlitwa jako składowa zarządzania przedsiębiorstwem (Wojciech Giergiel)
Rozdział 6. Przywództwo adaptacyjne w organizacji - wybrane koncepcje (Kalina Grzesiuk)
Część VI. Zarządzanie finansami
Rozdział 1. Stosowanie techniki sekurytyzacji w sektorze finansowym po kryzysie (Joanna Niewiadoma)
Rozdział 2. Popyt na ubezpieczenia życiowe - w świetle badań ankietowych (Judyta Przyłuska)
Szczegóły
Podtytuł: Tom II
Autor: Marek Pawlak
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ISBN: 9788377022948
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 378
Oprawa: miękka
Waga: 0.64 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pingu's English Flashcards Level 3
Linguaphone Group
Doktor Halina
Telewizja Polska
Nie tylko wynik 3 Matematyka Podręcznik
gimnazjum
gimnazjum
MAC Edukacja
Korona śniegu i krwi
Zysk i S-ka
David Copperfield
Wordsworth
Hulk
TiM film studio