Zarządzanie marką

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zarządzanie marką
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
23,10 PLN
Nasza cena
21,60 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy.

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Tytuł: Zarządzanie marką
    Autor: Halina Szulce, Karolina Janiszewska
    Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    ISBN: 9788374177047
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 139

    Recenzje