Promocja miasta elementem marketingu mix (na przykładzie miasta Łomży) (dodruk na życzenie)

Promotor
Promocja miasta elementem marketingu mix (na przykładzie miasta Łomży) (dodruk na życzenie)
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
47,50 PLN
Nasza cena
43,22 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Celem pracy jest ukazanie możliwości adaptacji pozycjonowania w marketingu terytorialnym i ukazanie promocji jako istotnego narzędzia marketingu mix miasta.

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 170x240
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Promocja miasta elementem marketingu mix (na przykładzie miasta Łomży) (dodruk na życzenie)
    Autor: Aleksandra Rogaska
    Wydawnictwo: Promotor
    ISBN: 9788360095522
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 132
    Format: 170x240
    Oprawa: Miękka

    Recenzje