Marketing internetowy dla żółtodziobów

Rebis
Marketing internetowy dla żółtodziobów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
33,10 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów?

Szczegóły

  • Rok wydania: 2002
  • Format: 187x231
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing internetowy dla żółtodziobów
    Autor: EAGER BILL, McCALL CATHY
    Wydawnictwo: Rebis
    Seria: DLA ŻËŁTODZIOBËW
    Kod paskowy: 9788373012370
    ISBN: 8373012370
    Tłumacz: Machowski Micha
    Rok wydania: 2002
    Ilość stron: 368
    Format: 187x231
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.71 kg

    Recenzje