Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
80,06 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,20 zł
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
Szczegóły
Autor: Jan Cetner
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302136351
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg