Uwieść podświadomość
Psychologia reklamy

GWP
Uwieść podświadomość
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
51,80 PLN
Nasza cena
47,08 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Uwieść podświadomość
    Podtytuł: Psychologia reklamy
    Autor: Robert Heath
    Wydawnictwo: GWP
    ISBN: 9788374894982
    Tytuł oryginału: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Trojnar Justyna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 301
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.38 kg

    Recenzje