Kult klienta
Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Nieoczywiste
Kult klienta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
43,37 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kult klienta
    Podtytuł: Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    ISBN: 9788326481291
    Tytuł oryginału: The cult of the customer
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Kozłowska Antonina
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 232
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.362 kg

    Recenzje