Psychologia konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia konsumenta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
55,29 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Psychologia konsumenta
    Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301175399
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 460
    Format: 16.8x23.8cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje