Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
2013

WSiP
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
81,50 PLN
Nasza cena
74,07 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,89 zł

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).

W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
    Podtytuł: 2013
    Autor: Adam Stefański
    Wydawnictwo: WSiP
    ISBN: 9788302146954
    Kategoria: Podręczniki
    Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej

    MEN: 2013
    Przedmiot: Przedmioty zawodowe
    Typ: Podręcznik
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 200
    Format: 17 x 24 cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.31 kg

    Recenzje