Lojalność 3.0
Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
38,31 PLN
Oszczędzasz 37%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
"Sekret zdobycia lojalności! Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa. W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku. Dzięki tej książce między innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją; potęgą danych oraz grywalizacją; zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0; krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę. Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku. Dzięki tej książce między innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją; potęgą danych oraz grywalizacją; zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0; krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę. Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Szczegóły
Podtytuł: Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
Autor: Rajat Paharia
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377466285
Tytuł oryginału: Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 260
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.595 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing
Rebis